Strona główna > Agencja > Aktualności
Aktualności
STRATEGICZNO-KREATYWNA AGENCJA BTL
  • 28.06.2016 Jesteśmy częścią grupy OS3! Od teraz tworzymy idealną synergię kanałów on-line i off-line.- “ Od dziś pod jednym dachem spełniamy wszystkie potrzeby marketerów i tworzymy zupełnie nową jakość na rynku.”

  • 22.06.2016 Akcja samplingowa Warki Radler- “Tego lata Warka Radler orzeźwi całą Polskę. Działania samplingowe, za które po wygranym przetargu odpowiedzialna jest agencja H2O Creative, obejmują nie tylko teamy mobilne, wybrane obiekty sportowe czy gastronomiczne, ale także najciekawsze wydarzenia re”

    Tego lata Warka Radler orzeźwi całą Polskę. Działania samplingowe, za które po wygranym przetargu odpowiedzialna jest agencja H2O Creative, obejmują nie tylko teamy mobilne, wybrane obiekty sportowe czy gastronomiczne, ale także najciekawsze wydarzenia realizowane w przestrzeni miejskiej w wyselekcjonowanych lokalizacjach. Akcja potrwa do początku lipca.

  • 14.06.2016 Sukces wódki Saska – nowa marka alkoholowa, wprowadzana na rynek przez H2O Creative, nagrodzona- “Wódka Saska, nowa marka z portfolio Stock Polska, została uhonorowana Przebojem FMCG 2016 – nagrodą przyznawaną przez magazyn Życie Handlowe. Jest to sukces tym większy, że produkt pojawił się na sklepowych półkach pod koniec zeszłego roku.”

    Wódka Saska, nowa marka z portfolio Stock Polska, została uhonorowana Przebojem FMCG 2016 – nagrodą przyznawaną przez magazyn Życie Handlowe. Jest to sukces tym większy, że produkt pojawił się na sklepowych półkach pod koniec zeszłego roku.

  • 24.05.2016 Schweppes stawia na H2O Creative (wideo)- “Jedna z najpopularniejszych marek napojów na świecie wybrała nową agencję do kompleksowej obsługi. H2O Creative odpowiedzialne jest za strategię komunikacji 360° marki – ATL (w tym TV i outdoor) BTL oraz digital.”

    Jedna z najpopularniejszych marek napojów na świecie wybrała nową agencję do kompleksowej obsługi. H2O Creative odpowiedzialne jest za strategię komunikacji 360° marki – ATL (w tym TV i outdoor) BTL oraz digital.

  • 22.05.2016 Marketing w Praktyce 05/2016: Strategia na dłużej- “Karolina Stanisławska, Senior Strategic Planner H2O w najnowszym wydaniu Marketingu w Praktyce odpowiada na pytanie, czy w dzisiejszych czasach, strategia jeszcze może być planowana długofalowo.”

    Karolina Stanisławska, Senior Strategic Planner H2O w najnowszym wydaniu Marketingu w Praktyce odpowiada na pytanie, czy w dzisiejszych czasach, strategia jeszcze może być planowana długofalowo.

  • 06.05.2016 H2O Creative i OS3 z ogólnopolską kampanią in-store i digital „Welcome to Monaco” dla Stock Prestige- “Do współpracy zaproszony został youtuber Łukasz Jakóbiak. Dzięki zastosowaniu live streamingu za pośrednictwem profilu Łukasza Jakóbiaka na Facebooku można oglądać w czasie rzeczywistym jak wygląda „One Night in Monaco” razem ze Stock Prestige. ”

    Do współpracy zaproszony został youtuber Łukasz Jakóbiak. Dzięki zastosowaniu live streamingu za pośrednictwem profilu Łukasza Jakóbiaka na Facebooku można oglądać w czasie rzeczywistym jak wygląda „One Night in Monaco” razem ze Stock Prestige.

  • 17.03.2016 Michał Tomaszuk w panelu eksperckim XI Kongresu Online Marketingu.- “Na jednej z największych ogólnopolskich konferencji dotyczących online marketingu CEO H2O Michał Tomaszuk opowie o tym "Jak sprzedawać więcej" w debacie na zakończenie ścieżki B2C.”

    Na jednej z największych ogólnopolskich konferencji dotyczących online marketingu CEO H2O Michał Tomaszuk opowie o tym "Jak sprzedawać więcej" w debacie na zakończenie ścieżki B2C.

  • 11.02.2015 Wirtualne Media: „Walentynkowe wyznania” reklamują Smako-Łyk od Żywca Zdrój.- “Rusza walentynkowa kampania Smako-Łyka, w której odpowiadamy za strategię shopper marketingową! Nasze dzieło to m.in. kreatywne materiały POS wykorzystujące aromamarketing, eventy w sklepach, konkursy i promocje konsumenckie.”

    Rusza walentynkowa kampania Smako-Łyka, w której odpowiadamy za strategię shopper marketingową! Nasze dzieło to m.in. kreatywne materiały POS wykorzystujące aromamarketing, eventy w sklepach, konkursy i promocje konsumenckie.

  • 07.10.2014 Wirtualne Media: „Rodzinne granie” promuje Toffifee- “Ruszyła kampania pod hasłem „Rodzinne granie” promująca słodycze Toffifee (produkowane przez Storck). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja H2O Creative.”

    W ramach promocji do specjalnie oznaczonych opakowań Toffifee dołączone są kody, dzięki którym w serwisie Rebel.pl można kupić rodzinną grę planszową „Dobble” o 15 zł taniej. Akcja potrwa do końca br. Promocję wspierają reklamy w internecie, prasie i w punktach sprzedaży.Za przygotowanie i kompleksową realizację akcji (obsługę promocji, kreację materiałów reklamowych) odpowiada agencja H2O Creative.

  • 17.06.2014 Wirtualne Media: „Run Zero” - Warka Radler reklamowana w wersji bezalkoholowej- “Wystartowała kampania reklamowa bezalkoholowego wariantu piwa Warka Radler ”

    Wystartowała kampania reklamowa bezalkoholowego wariantu piwa Warka Radler (produkowanego przez Grupę Żywiec), której finałem będzie impreza „Run Zero”. Akcję przygotowały i realizują firmy Just, Men at Work, Roots PR, Hypercrew, MediaVest, H2O, Polymus i Film Produkcja.

  • 03.06.2014 Wirtualne Media: „Angry Birds” na promocyjnych butelkach wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk- “Ruszyła promocja „Wyrzutnia nagród” wspierająca wodę mineralną Żywiec Zdrój Smako-Łyk. Bohaterami akcji są postaci z gry „Angry Birds”.”

    Ruszyła promocja „Wyrzutnia nagród” wspierająca wodę mineralną Żywiec Zdrój Smako-Łyk. Bohaterami akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy VML Poland, H2O Creative, S4, MediaCom Warszawa i ATW Communications - są postaci z gry „Angry Birds”. W ramach promocji wizerunki czterech bohaterów „Angry Birds” zostały umieszczone na półlitrowych butelkach wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk. Natomiast pod nakrętkami znajdują się kody, które można rejestrować na stronie wyrzutnianagrod.pl. Po wpisaniu trzech otrzymuje się kod power-up do „Angry Birds”, a ponadto do wygrania jest 2 tys. walizek z bohaterami tej gry.

  • 14.01.2014 EPR: Uśmiechnij swój brzuch od rana. Kampania Activii- “Za kreację komunikacji kampanii BTL oraz kampanię prasową odpowiada agencja H2O Creative. Materiały można zobaczyć w punktach sprzedaży już od 7 stycznia 2014.”

    Activia poszerza swoją ofertę śniadaniową. Do Owsianki dołączają Pełne Zboża. Oba produkty promowane są pod hasłem „Uśmiechnij swój brzuch od rana”. Śniadaniowa nowość od Activii- Pełne Ziarna to połączenie dużych, pełnych ziaren zbóż z pysznym owocowym jogurtem. Jest to idealny zestaw śniadaniowy dla wszystkich, którzy chcą zacząć dzień od pożywnego i równocześnie lekkiego posiłku, zapewniającego dobre samopoczucie. Produkt jest dostępny w dwóch smakach: jabłko-gruszka oraz malina-jagoda. Za kreację komunikacji kampanii BTL oraz kampanię prasową odpowiada agencja H2O Creative. Materiały można zobaczyć w punktach sprzedaży już od 7 stycznia 2014.

  • 14.10.2013 Srebrne Effie 2013 dla H2O Creative- “Ogólnopolska kampania BTL repozycjonująca markę Lubelska nagrodzona srebrnym Effie w kategorii LONG TERM MARKETING EXCELLENCE.”

  • 20.06.2013 Wirtualne Media: „Owocne spotkania” reklamują nowe smaki wódki Lubelska- “Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowych wersji smakowych wódki Lubelska.”

    Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowych wersji smakowych wódki Lubelska (Stock Polska) - Antonówki i Ananasowej. Akcję, pod hasłem „Owocne spotkania”, przygotowała agencja H2O Creative. Kampania nowych wersji wódki Lubelska podkreśla ich walory: orzeźwiająco-cytrusowy smak Ananasowej i tradycyjny charakter Antonówki. Akcja obejmuje materiały i działania BTL w punktach handlu tradycyjnego i nowoczesnego. Kreacją i produkcją kampanii zajęła się agencja H2O Creative Antonówka i Ananasowa dołączyły do ośmiu dotychczasowych wersji Lubelskie.

  • 19.06.2013 Marketing News: „Owocowe spotkania” z Lubelską Antonówką i Ananasową- “Lubelska Antonówka i Ananasowa zapraszają do „Owocnych spotkań” w ogólnopolskiej kampanii BTL autorstwa H2O Creative.”

    Rozpoczęła się ogólnopolska kampania BTL wódek smakowych marki Lubelska. Antonówka i Ananasowa to nowe produkty w portfolio marki, które promowane będą w punktach sprzedaży. Materiały POS będą dystrybuowane w kanałach handlu nowoczesnego i tradycyjnego. Kreacja oraz opracowanie kampanii: H2O Creative.

  • 27.03.2013 MarketingMag: Mały Głód czyha w kampanii POS projektu H2O Creative- “Kampania wizerunkowa w punkcie sprzedaży promująca Danio jako skuteczną metodę na dopadającego Małego Głoda. ”

    Od marca w wybranych punktach sieci Tesco zobaczyć można czającego się wszędzie Małego Głoda. Materiały kierują konsumenta od wejścia do sklepu aż do półki. Początkowo atakujący i pewny siebie Mały Głód, zmienia się w miarę zbliżania się do produktu w coraz bardziej przerażonego. Zwieńczeniem jest moment sięgnięcia po nowe opakowanie Danio, co powoduje ucieczkę Małego Głoda.

  • 26.11.2012 POS STARS 2012: Nagroda publiczności dla Wódek Lubelskich- “Najwięcej punktów i największe uznanie publiczności zdobyła Ekspozycja Modułowa - Wódki Lubelskie, której wykonawcą jest Agencja H2O Creative. ”

    Głosy publiczności zliczone! Mamy ostatnią, ale jakże ważną nagrodę w Konkursie POS STARS 2012 - Nagrodę Publiczności! Podczas Targów Retail Show 2012 na których odbyła się wystawa konkursowa POS STARS, zwiedzający mieli szansę zagłosowania na swój display numer 1. W ten sposób każdy z ekspozytorów zbierał punkty. Dzisiaj znamy już wyniki. Najwięcej punktów i największe uznanie publiczności zdobyła Ekspozycja Modułowa - Wódki Lubelskie, której wykonawcą jest Agencja H2O Creative. Display swoją oryginalną i niecodzienną formą wzbudził duże zainteresowanie i poparcie zwiedzających, dzięki czemu w tym roku stał się faworytem publiczności i otrzymuje zasłużoną statuetkę i dyplom. Gratulujemy!

  • 06.11.2012 Obiektyw Rynku: Lubelska - dobrze poukładana ekspozycja- “Agencja H2O Creative zaprojektowała i wyprodukowała innowacyjne puzzlowe ekspozytory dla marki Lubelska w ramach kampanii Lubelska – Łączy Smakiem.”

    Motywem przewodnim kampanii są puzzle. W myśl przyjętej idei agencja zaprojektowała innowacyjne ekspozytory sprzedażowe, które dzięki modułowej konstrukcji – dają przedstawicielowi handlowemu pełną dowolność aranżacji oraz adaptacji do różnych warunków przestrzennych w punktach sprzedaży. Modułowy charakter wpływa na wyjątkową mobilność: ekspozycja jest łatwa w transporcie (nie zajmuje dużo miejsca) oraz w bardzo krótkim czasie daje się złożyć i rozłożyć. Ekspozycja oraz owocowe puzzle znacząco wpływają na zwiększenie visibility w punkcie sprzedaży – tworząc niezwykle impactowy materiał POS.

  • 06.11.2012 24PR: Lubelska Łączy Smakiem z H2O Creative- “Agencja H2O Creative przygotowała dla marki Lubelska ogólnopolską kampanię BTL-ową pod hasłem Lubelska - Łączy Smakiem.”

    Do zadań H2O Creative należała kreacja komunikacji oraz opracowanie zintegrowanej kampanii BTL-owej w punkcie sprzedaży. Wynikiem prac zespołu jest key visual, materiały POS obejmujące kanały modern trade i traditional trade oraz koncept i realizacja promocji „buy & get". Agencja H2O Creative zaprojektowała także ekspozytory sprzedażowe i była odpowiedzialna za produkcję oraz logistykę części materiałów.

  • 04.04.2012 Wirtualne Media: Lubelska Miętówka "Kręci Świeżością"- “Stock Polska wprowadza do sprzedaży nowy wariant wódki Lubelska - Miętówkę. Jej wizerunek i reklamy przygotowała agencja H2O Creative.”

    Miętówka to siódma wersja smakowa wódki Lubelska. Claimem nowej marki jest hasło „Kręci świeżością”, podkreślające orzeźwiający smak tej wódki wynikający z połączenia świeżej mięty i limonki. Lubelska Miętówka jest promowana w materiałach POS w punktach handlu tradycyjnego i nowoczesnego. Przygotowaniem i produkcją tych reklam zajęła się agencja H2O Creative, która również opracowała samą koncepcję wizerunku tej marki.

  • 27.02.2012 Wirtualne Media: H2O Creative ponownie dla marki Lubelska- “H2O Creative odpowiada za kampanię launchową kolejnego wariantu z portfolio Lubelska – Trzy Zboża.”

    H2O Creative odpowiada za kampanię launchową kolejnego wariantu z portfolio Lubelska – Trzy Zboża. Na przestrzeni ostatnich 3 lat agencja z powodzeniem wprowadzała na rynek kolejne warianty smakowe z portfolio Lubelska. Jednak tym razem lider wódek smakowych, podjął decyzję o wejściu w nową i trudną kategorię wódek czystych.