Strona główna > Agencja > Oferta
Dowiedz się o nas więcej
STRATEGICZNO-KREATYWNA AGENCJA BTL

H2O | creative BTL

O nas

Budowa wizerunku marki

Kategoria: strategia marki, strategia komunikacji, Key Visual, POS, POSM

  • Wsparcie działów marketingu i trade marketingu w procesie zarządzania marką.
  • Budowa strategii i architektury marek.
  • Tworzenie strategii komunikacji marek (w tym kampanii 360).
  • Adaptacja globalnych komunikacji do potrzeb rynku polskiego.
  • Kompleksowa obsługa kampanii od kreacji Key Visuala, przez koncepty aktywności i materiałów POS, po produkcję, koordynację logistyki i merchandising materiałów.

Shopper marketing

Kategoria: POS, POSM, shopper, buyer, misja zakupowa, drzewo decyzyjne, drivery zakupowe

  • Analiza i optymalizacja procesów zakupowych z uwzględnieniem specyfiki kanałów.
  • Projektowanie działań przekształcających osoby znajduję się w sklepie w kupujące konkretny produkt.

Konkursy i promocje konsumenckie

Kategoria: promocja, konkurs, loteria

Kompleksowa obsługa konkursów i promocji konsumenckich: 

  • Opracowanie koncepcji akcji najlepiej dopasowanej do marki i grupy docelowej.
  • Wybór najbardziej trafnych kanałów dla promocji.
  • Obsługa prawna i księgowa.
  • Obsługi promocji (m.in. obsługa infolinii, zbieranie zgłoszeń, logistyka nagród, zarządzanie i administrowanie bazą danych, raportowanie).
  • Kreacja, produkcja, logistyka i merchandising materiałów promocyjnych.

Programy trade marketingowe

Kategoria: trade marketing, sprzedaż, dystrybucja, programy motywujące

Kompleksowa obsługa programów trade marketingowych:

  • Opracowanie koncepcji akcji najlepiej dopasowanej do specyfiki kanałów dystrybucji.
  • Obsługa prawna i podatkowa.
  • Obsługi promocji (m.in. obsługa infolinii, zbieranie zgłoszeń, logistyka nagród zarządzanie i administrowanie bazą danych, raportowanie).
  • Kreacja, produkcja, logistyka i merchandising materiałów promocyjnych.

Akcje hostessowe

Kategoria: hostessa, host, animacje hostessowe, sampling

Kompleksowa obsługa akcji field marketingowych:

  • Opracowanie koncepcji akcji najlepiej dopasowanej do marki i specyfiki kanałów (motyw przewodni, mechanika, sales talk, scenariusz).
  • Rekrutacja i szkolenie personelu do obsługi akcji.
  • Kreacja, produkcja, logistyka i merchandising materiałów promocyjnych.
  • Obsługa księgowa i kadrowa.
  • Obsługa akcji (m.in. kontakt z przedstawicielami firmy i punktami sprzedaży, zarządzanie magazynami, koordynacja kalendarza, raportowanie).

 

H2O | creative BRAND DESIGN

O nas

Projektowanie opakowań

Kategoria: packaging design, opakowania, on-pack, gift-pack 

Indetyfikacja wizualna marek

Kategoria: tożsamość wizualna, corporate identity, branding

Zainteresowała Cię nasza oferta?