Dołącz
do nas

Wypłyń z nami na szerokie wody marketingu.

Dołącz
do nas

WYPŁYŃ Z NAMI NA SZEROKIE WODY MARKETINGU STRATEGICZNEGO.

AKTUALNE OFERTY PRACY

OBOWIĄZKI

  • Przygotowywanie projektów zgodnie z brief’em kreatywnym
    aktywny udział w burzach kreatywnych.
  • Dbanie o terminową i jakościową realizację powierzonych projektów.
  • Udział w sesjach zdjęciowych/nagraniach etc.

WYMAGANIA

  • Doświadczenie w agencji reklamowej/kreatywnej poparte ciekawym portfolio.
  • Doświadczenie w przygotowywaniu materiałów dedykowanych komunikacji digital/ATL
  • Umiejętność pracy z zespołem.
  • Doskonała znajomość programów graficznych.
  • Umiejętność twórczego i koncepcyjnego myślenia w ramach tradycyjnych i digitalowych kanałów.
  • Bardzo dobra organizacja pracy – systematyczność i skrupulatność, dbanie o szczegóły i terminy.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i otwartość na zmiany.
  • umiejętność odręcznego rysunku będzie dodatkowym atutem.

OFERUJEMY

  • Udział w ciekawych projektach dla znanych marek.
  • Możliwość rozwoju kompetencji w organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej.
  • Przyjazną atmosferę w zespole profesjonalistów.

OBOWIĄZKI

  • Obsługa strategiczna przydzielonych Klientów firmy.
  • Opracowywanie kompleksowych strategii marek, strategii komunikacji (digital, ATL, shopper) oraz strategii promocyjno-taktycznych dla najważniejszych Klientów firmy.
  • Analiza sytuacji rynkowej, trendów oraz tworzenie prezentacji ofertowych dla najważniejszych Klientów firmy oraz w ramach procesów pozyskiwania nowych Klientów.
  • Ścisła współpraca z działem kreacji oraz obsługą Klienta.

WYMAGANIA

  • Umiejętność tworzenia inspirujących briefów oraz przekładania skomplikowanych idei w prosty i zrozumiały sposób.
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w Dziale Strategii w samodzielnym tworzeniu strategii komunikacji i obecności marek.
  • Praktyczna wiedza z obszaru marketingu internetowego, doświadczenie w realizacji projektów interaktywnych, w tym social media mile widziane.
  • Umiejętność analizy, wyciągania wniosków i trendów.
  • Znajomość mediów i technologii.
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne i prezentacyjne.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie).
  • Samodzielność i odpowiedzialność.

OFERUJEMY

  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Pracę przy ciekawych projektach i dużych Klientach na partnerskich warunkach, jako doradca marki i biznesu.
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów i dalszego rozwoju.
  • Wspaniałą atmosferę pracy.

OBOWIĄZKI

  • projektowanie graficzne materiałów reklamowych (POS, prasa, proste nośniki digital)
    w oparciu o dostarczony KV
  • przygotowywanie projektów zgodnie z brief’em kreatywnym
  • dbanie o terminową i jakościową realizację powierzonych projektów
  • aktywny udział w burzach kreatywnych

WYMAGANIA

  • minimum 2-letniego doświadczenia w pracy w agencji reklamowej na podobnym stanowisku
  • znajomości zasad DTP
  • doskonała znajomość programów graficznych (Photoshop, InDesign, Illustrator)
  • umiejętność twórczego i koncepcyjnego myślenia w ramach tradycyjnych kanałów
  • bardzo dobra organizacja pracy – systematyczność i skrupulatność, dbanie o szczegóły i terminy
  • otwartość na zmiany
  • doświadczenie w zakresie projektowania WWW oraz umiejętność odręcznego rysunku będą dodatkowym atutem

OFERUJEMY

  • udział w ciekawych projektach dla znanych marek
  • możliwość rozwoju kompetencji w organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • przyjazną atmosferę w zespole profesjonalistów
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności

OBOWIĄZKI

  • opieka nad działem digital i kompleksowa obsługa socialmediowa wybranych klientów agencji – prowadzenie profili w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram itd.)
  • zarządzanie 2-4 os. zespołem
  • prowadzenie kampanii i utrzymanie zaangażowania fanów
  • analiza statystyk, nadzór nad przygotowywaniem raportów i prezentacji
  • działania newbizowe, m.in. przygotowywanie ofert przetargowych

WYMAGANIA

  • minimum 2-3-letnie doświadczenie w agencji interaktywnej lub agencji PR (w zakresie social mediów)
  • znajomość narzędzi: Brand24, Sotrender
  • kreatywność, komunikatywność, otwartość
  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii Facebook Ads
  • mile widziane doświadczenie w zakresie Google AdWords
  • lekkie pióro, wyobraźnia graficzna
  • umiejętność bardzo dobrego zarządzania czasem
  • samodzielność, proaktywność, kreatywność
  • dobre posługiwanie się językiem angielskim

OFERUJEMY

  • bardzo dobrą atmosferę pracy
  • uczestnictwo w zróżnicowanych projektach prestiżowych marek
  • możliwość nauki i rozwoju w kreatywnym środowisku pracy
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne