SCHWEPPES | INTENSYWNIE OWOCOWY

KAMPANIA 360 STOPNI

Jedna z najpopularniejszych marek napojów na świecie wybrała nową agencję do kompleksowej obsługi. H2O Creative odpowiedzialne jest za strategię komunikacji 360° marki – ATL (w tym TV i outdoor) BTL oraz digital.

Agencja została postawiona przed wyzwaniem zmiany postrzegania marki na polskim rynku. Rodzimi konsumenci kojarzą Schweppes głównie ze sztandarowym wariantem, czyli tonikiem. Marka jednak od wielu lat rozwija swoje portfolio o orzeźwiające owocowe smaki, dające dużo większy potencjał wzrostu udziałów na rynku.

W ramach współpracy agencja stworzyła długofalową strategię komunikacji, wykorzystującą pełen wachlarz narzędzi dotarcia do odbiorców. Aby przełamać kody skojarzeniowe funkcjonujące na naszym rynku H2O Creative postanowiła skupić się na kluczowym beneficie owocowych wariantów – ich soczystości i doznaniach sensorycznych w trakcie konsumpcji.

 

Zakres prac:

  • Strategia i kreacja komunikacji
  • Key Visual
  • Kampania TV (billboardy sponsorskie)
  • Zasięgowa kampania online
  • Materiały in-store
  • Outdoor