STOCK PRESTIGE | WELCOME TO MONACO

ZINTEGROWANA KAMPANIA BTL & DIGITAL

Głównym celem aktywacji jest zaangażowanie konsumentów do udziału w konkursie, gdzie główną nagrodą są 3 wyjazdy na wyjątkowe na skalę światową wydarzenie Monaco Yacht Show wraz z przelotem i zakwaterowaniem.

Aby dodatkowo wzmocnić działania H2O Creative zaprosiło do współpracy agencję OS3, odpowiedzialną za kampanię na Youtube i działania w social media. Wspólnie z vlogerem marka zabrała polskich internautów w niezwykłą podróż do serca europejskiej stolicy prestiżu – Monako.

Dzięki zastosowaniu live streamingu za pośrednictwem profilu vlogera na Facebooku, można było obejrzeć w czasie rzeczywistym jak wygląda „One Night in Monaco” razem breitling repliki ze Stock Prestige!

 

Zakres prac:

  • Strategia i kreacja komunikacji
  • Key Visual
  • Kampania digital z wykorzystaniem vlogera i live streamingu w social media
  • Koncept promocji konsumenckiej
  • Organizacja wyjazdu w ramach nagrody głównej
  • Landing page konkursowy
  • Kreatywne materiały in-store
  • Kampania promocyjna w HoReCa