ŻABKA
STAŁA WSPÓŁPRACA / KAMPANIE
Żabka, jako jedna z największych i najbardziej rozpoznawalnych sieci sklepów w Polsce, stawia na innowacyjne podejście do marketingu, stale angażując konsumentów oraz budując silną świadomość marki. Na przestrzeni lat opracowaliśmy dla Żabki liczne projekty – od mniejszych działań po złożone kampanie reklamowe. Obejmowały promocję produktów i usług dostępnych w sieci, jak i współpracę z popularnymi artystami. Poniżej kilka wybranych realizacji.
# UCZTA NA WYNOS Z SANAH
W ramach tej kampanii Żabka nawiązała współpracę z popularną polską piosenkarką Sanah. W kampanii promowaliśmy specjalną linię produktów „Uczta na wynos”, które były dostępne wyłącznie w Żabce. Produkty, takie jak kanapki i sałatki, miały unikalne smaki inspirowane muzyką Sanah, a ich design wyróżniał się kwiatowymi motywami na opakowaniach. Kampania była wspierana przez szeroko zakrojone działania reklamowe, w tym spoty telewizyjne i działania w social mediach, które podkreślały nowoczesny i młodzieżowy wizerunek Żabki.
Zakres prac:
- Koncepcja kreatywna
- Key Visual
- Projekty opakowań
- Spoty / animacje do digitalu
- Kampania Display
- POS
- OOH / DOOH
# WEŹ TO NA GORĄCO
„Weź to na gorąco” to kampania, której celem było wypromowanie oferty gorących przekąsek dostępnych w Żabce. Dzięki nowoczesnym piecom, klienci mogą szybko podgrzać swoje ulubione produkty w sklepach. Kampania podkreślała wygodę i szybkość zakupu oraz przygotowania przekąsek. Jako agencja kreatywna odpowiadaliśmy m.in. za kreację graficzną i materiały BTL, które były częścią kompleksowej strategii promocyjnej, obejmującej również działania OOH i digital.
Zakres prac:
• Koncepcja strategiczno-kreatywna
• Key Visual
• Projekty opakowań
• Animacje
• Materiały BTL
• POS
• OOH / DOOH
# HOT DOGI Z CHARAKTEREM
Hot-dog z charakterem? Tylko w Żabce! Sieć sklepów z zielonym płazem regularnie wprowadza sezonowe promocje, w tym specjalne edycje hot-dogów stylizowanych na znane postaci pop kultury, które stały się jednym z najpopularniejszych produktów sieci. Kampanie te skupiały się na promowaniu limitowanych wersji hot-dogów dostępnych tylko przez określony czas. Aktywacje obejmowały działania w punktach sprzedaży, kampanie outdoorowe oraz promocje w mediach społecznościowych, które zachęcały klientów do częstszych zakupów.
Zakres prac
• Koncepcja graficzna
• Key Visual dla każdej aktywacji
• Materiały do digitalu
• Materiały POS i OOH