Żywiec Zdrój: Limitowane etykiety inspirowane naturą.

W kategorii FMCG to opakowanie jest najważniejszym materiałem POS i bardzo często bezpośrednim impulsem do zakupu. Dlatego pierwszym krokiem do najnowszej spektakularnej kampanii dla Żywiec Zdrój było zaproszenie do współpracy artysty, któremu powierzyliśmy zadanie namalowania 10 wyjątkowych akwarel inspirowanych 10 historiami „Po Stronie Natury”. Od tego zaczyna się kampania pod hasłem „Malujemy tę historię wodą już 10 lat. Dziękujemy, że jesteś z nami”. Obrazy namalowane farbami wodnymi zostały przeniesione na limitowane etykiety i stały się punktem wyjścia do szerokiej komunikacji we wszystkich touchpointach. Świadomość wyjątkowości etykiet budujemy na wyróżniających się w przestrzeni miejskiej estetyką materiałach outdoor. W digitalu wciągamy konsumenta głębiej w 10 historii za pomocą filmów video i komunikacji w social media. Zachęcamy do zaangażowania się w świat „Po Stronie Natury” prowadząc dwustronną komunikację na Messengerze. Zwieńczeniem przygotowań było opracowanie materiałów promujących akcję wewnątrz samej organizacji oraz artystycznych prac na wernisaż poświęcony dokonaniom Żywiec Zdrój na rzecz natury. Lubimy stać po stronie natury!

Zakres prac:

  • Strategia i kreacja komunikacji
  • Key Visual
  • Projekt limitowanej edycji opakowań
  • Materiały wideo i kampania digital na YouTube
  • Out-of-home